Tuesday 16 August 2011

On The Beach 2011

Oli kyllä yks parhaimpia keikkoja millä oon käynyt! Mun päivä alkoi kello 3.45 vain parin tunnin yöunien jälkeen kun en jännityksen takia pystynyt nukkumaan. Mentiin 4.30 bussilla keskustaan ja sieltä sitten hietsuun. Rautatentori oli täynnä känniläisiä jotka oli baarista vissiin kotiin päin menossa. Oltiin noin 5.30 hietsussa ja siellä oli jo vähän porukkaa. Ensimmäiset olivat tullut jo klo 22 edellisenä iltana. Siinä sitten hengailtiin ja odoteltiin että kunnon portit saapuisivat flowsta. (eikö helsingissä tosiaan ole, tai Live Nationilla tai ihan kenellä tahansa niin portteja että voisi olla kahessa paikassa samaan aikaan portit?) yks tyttö tuli kysymään multa "hei, onks kukaan koskaan sanonut sulle että näytät Rihannalta?" Ai onko ? :D  Muistan kun pienenä aina laitoin mun hiukset samalla tavalla kun Rihannalla oli SOS videossa ja leikin Rihannaa.



 Joskus 10 aikoihin portit tuli ja siinä jonossa oli aika tiivis tunnelma. Mutta kuitenkin 12.30 suunnilleen päästiin tapahtuma alueelle, 30 minuuttia myöhässä. Sieltä sitten läpi hietsun täysiä juoksua eturiviin. Siinä sitten Sophian kanssa seistiin koko päivä, ilman vessaa ja kunnon ruokaa. Inhottava ilma oli kyl, laitoin päälle
mun kukkamekon minkä ostin Lontoosta, mutta ei sitä näkynyt kun mulla oli ruma harmaa villatakki siinä päällä ja ihan tajuttoman hirvee sadeviitta.

Ensimmäisenä esiintyi Jare&VilleGalle, ihan kivasti siin tuli lämmin kun sai muuta ajateltaaa kuin sen jäätävän tihkusateen joka satoi suoraan naamaan. Jaren&VilleGallen jälkeen esiintyi Cheek. Cheek on ainut suomalainen räppäri josta tykkään ja olin viimeksi nähnyt jaren viime syyskussa tai lokakuussa ja oli kiva nähdä Jare pitkästä aikaan, vaikka muistinkin kaikki sen ne välirepliikit ulkoa. Terveiset muuten mun vieressä olleille jotka ottivat mun pään yli Jaresta tai Villegallesta kuvia samaan aikaan kun Cheek ja Tinie Tempah esiintyi.Cheekin jälkeen tuli Santigold joka oli yllättävän hyvä! Ikinä en ole ennen kuullut kyseisestä artistista ja mun mielestä tosi hyvää musiikkia soitti. Santigoldin jälkeen pendulum joka tosissaan lämmitteli meidät Tinie Tempahille ja Rihannalle.

Seuraavaksi tuli Tinie Tempah <3 Ihan mahtava show, tuli kaikki mun lempibiisit ja se oli vain niin täydellinen. MTL Mimmi ja Peppi haastatteli mua ja Sophiaa (tuli varmaan oiken ihana kuva, kun oli satanut koko päivän vettä ja oli meikit poskilla :D hahah) Jarekin ihanasti moikkas mua Tinien aikana kun hän oli siinä lavan vieressä kattelemassa keikkaa.


 Viimeisenä tuli Rihanna, ihan liian myöhässä. Siinä vaiheessa kun oli yli tunnin myöhässä niin jalat huusi jo hoosiannaa. Mutta sitten kun se alkoi, niin unohtu kyllä jalkojen särky! Heti kun Only Girl alkoi soimaan niin kyyneleet rupes valumaan vaikka Rihannaa ei edes vielä näkynyt! Olin 9 kun ekan kerran kuulin Rihannaa ja oon ollut fani siitä lähtien, niin oli ihan mahtavaa nähdä vihdoin livenä. Illan lopetti mahtavat ilotulikset n. klo 24 jolloin kävelin suunnilleen jo unissani. Ai että mikä mahtava tunne oli kyllä päästä nukkumaan! Tänään olin klo 9 reippaana koulussa kipeillä jaloilla ja käsillä. Oli kaiken odottamisen arvosta ja haluan nähdä Tinien ja Rihannan uudestaan.

kuvat weheartit.com

No comments:

Post a Comment

Do you have any questions or anything else you want to know? Feel free to leave comment :)