Sunday 11 September 2011

Pardon!!

Heii!!

Mulla on nyt tää bloggaaminen jäänyt ihan jaksamisesta ja koulun taki (pyh turhaa syytän koulua, en oo jaksanut) En oo otellut kuviakaan mitenkään paljoa joten tästä tulee kuvaton postaus jossa kerron että olen hengissä :D

Perjantaina ostin lippu(ja) yhteen tapahtumaan josta kerron lisää vähän myöhemmin ja paremmalla ajalla mutta sen verran voin sanoa että huhtikuussa suunta on kohti Glasgowta! Oon niin innoissani tosta matkasta ja samalla käyään Manchesterissä kattomass Diversityä. Viime Lontoon reissulla päästiin kattomaan yhtä heidän esitystä ja voi että oli mahtava!

ja mitäs muuta... hmm. koulun takia mun pitää lukea yhtä 500 sivusta kirjaa ja kohta alkaa kaikki kokeetkin.

Alan kohta kuvaamaan mun heinäkuussa Lontoosta ostettuja tavaroita, ajoissa ja näin mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Kuulemiseen!

ps. Seuraa blogiani Bloglovinin avulla

No comments:

Post a Comment

Do you have any questions or anything else you want to know? Feel free to leave comment :)