Tuesday 16 August 2011

Aloitus

Heissuli!

Alotinpa nyt uuden blogin, taas. Mulla on ennenkin ollut blogeja mutta jotenkin ei ole ollut inspistä niitä kirjotella mutta nyt mulla oli aikaa ja taas kiinnostusta alkaa kirjottelemaan joten tässä sitä taas ollaan. On ollut ikävä raportoida mun joka päiväisestä elämästä.

Eli yritän tulla aina kun kerkeen niin jotain tulla päivittelemään, en lupaa että joka päivä tulis postaus.

Nyt vielä vähän esittelen itteeni eli oon Janni. Tykkään tosi paljon kuunnella musiikkia, tällä hetkellä Rihannaa eniten. (Eilinen keikka oli ihan tajuton!!! voin kirjottaa siitä postauksen, mutta kuvia mulla ei ole koska nautin vaan keikasta.) Mä rakastan Lontoota, mun lempikaupunki kaikista kaupungeista missä oon käynyt.

Eli tervetuloa kaikille lukijoille (jos niitä nyt tulee) :)

<3: Janni

No comments:

Post a Comment

Do you have any questions or anything else you want to know? Feel free to leave comment :)